torsdag 17 september

Var ut på en promenad med lilltjejen för en stund sen. Så underbart höstväder det är ute!! Hon blir så lugn av att få komma ut om dagarna så det är ett måste. Har blivit lite mindre promenader under den senaste veckan för att jag varit sjuk men nu ska vi ta oss ut igen.

Har lyckats göra min 4:de lampa idag. Papperssnörerna jag beställde förra veckan kom igår så jag har varit iväg till Rusta med Matilda idag och köpt mig en gymboll. Använde badboll i stolek 40cm i diameter tidigare men nu blev det en gymboll i storlek 65cm. Skillnaden syns kan jag lätt säga!!



Gymbollen var sänk med 50kr så nu fick jag betala 149kr vilket var det billigaste jag kunde hitta i hela den här stan. En matta, pump & 3 gummiband följde också med. Får nästan ta och börja träna med bollen sen, hur det nu går till...

Lampan är på tork i badrummet just nu. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att den blir fin.


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till william

Jo den är nyköpt. lite förstor men han växer i den. Finns röda och svarta på barnens hus :P

2009-09-17 @ 21:46:52
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback