måndag 7 september

Matilda ligger i sin säng och äter välling just nu, sen ska hon sova. Hon är verkligen skit trött. Vi har varit iväg till stan en sväng efter middagen. Christoffer köpte en mössa åt Matilda som hon ska ha nu i höst, det börjar ju bli lite småkyligt ute så hon kan inte gå utan mössa nå mer. Ett par vantar fick hon också. Jag köpte mig ett 3-pack sockar, nästan alla mina sockar är sönder eller saknar andra sockan så jag var tvungen att köpa nya.
Lägger in några nya bilder på söttjejen.



5 tänder har hon nu. 2 uppe & 3 nere


Taklampan som jag gjort med min pappa.
Inte samma som jag la in bilder på förra veckan utan en mycket större och mer välplanerad.

Sötast <3

Nu ska jag lägga mig i soffan och gossa med älsklingen min. Han har väntat så snällt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback