torsdag 29 oktober

Min mamma är hemma hos oss just nu. Jag har tagit mig en dusch för en stund sedan, fixat nya naglar och till och med håret är utsläppt. Känner mig som en ny människa igen, såg verkligen ut som ett troll i morse!

Igår for jag och Matilda hem till min pappa vid lunchtid, kom hem vid 21 på kvällen för att Christoffer blev fast på jobbet några timmar efter vanlig tid. Storstädade hemma hos honom och lagade middag åt allihop, kycklinggratäng m. ris :) gottgott

Älskling kommer hem om ca 2 timmar. Imorgon är han ledig som jag sagt tidigare.
På lördag tänkte vi laga en god middag. Fredag kanske vi åker och hälsar på Matildas gammelfarmor och farfar i Råneå men inget är bestämt ännu.

Ska pyssla med någon annat nu tänkte jag. Snart blir det en prommis till affären och köpa bröd eftersom det blir soppa till middag.

PUSS


Kommentarer
Postat av: emma - williams mamma

hej, vill ni hitta på något någon dag? är liksom i luleå :)/emma

2009-10-29 @ 14:58:06
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback