tisdag 27 oktober

Nu är vi hemma igen. Fy vilket tid det tog för oss eftersom vi tittade på massor av andra saker än det vi skulle.
Nu har Matilda äntligen fått gå och sova, stackarn måste ha varit dötrött.
Ska äta varma mackor snart, väntar på att dom ska bli klara i ugnen.

ONOFF
Ska sammanfatta lite kort vad vi kom fram till i butiken.
Jag ska inte köpa en ny kamera från den affären utan får pengarna tillbaka istället. Härligt! Trodde inte jag kunde få tillbaka pengarna eftersom en annan säljare sa så igår.
Iallafall, jag tänkte faktiskt skita i att köpa en kamera nu utan gör det lite senare. Ska försöka få min gamla att fungera eftersom pappa gärna vill ha tillbaka sin.




Nya bilder på Matilda i morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback