onsdag 21 oktober

Nu är det 2 dagar sedan jag bloggade så det känns som att det är dags nu igen.

Har hunnit vika ihop all tvätt som torkat under natten.
Disken är kvar ännu så jag tänkte ta tag i det om en stund, kanske när Matilda ska sova.
Idag vet jag inte vad som händer, mest troligt kommer min mamma hem till oss. Då tänkte jag dra till stan en snabbis och sola :P Känner mig så blek nu när all färg från sommaren försvunnit. Gammelstads badhus har ju stängt som vanligt pga renovering så man måste åka ända in till stan för att sola, lite jobbigt kan jag tycka men jag solar ju nästan aldrig så det spelar inte så stor roll.
Matilda springer omkring med gåstolen som vanligt, hon plockar på sig saker äverallt. Hon är så duktig på att stöka ner lilltjejen våran :) Tur mamma gillar att städa.

Christoffer var ledig igår så jag var in till stan någon timme. Köpte lösnaglar (nageltippar) och lite tillbehör till dom, ska ta kort på hur det blev så ni får se.

Köpte även en body till Matilda som jag tänkte att hon ska få i julklapp för att den ändå är lite för stor just nu.
Lägger in en bild på den om en stund (innan 11 jag lovar). Ska bara orka plocka fram kameran.

Igår kväll badade vi allihop i badkaret här hemma, Matilda älskade det SÅKLART. Mysigt värre.

Nu ska jag hitta på något med Matilda en stund tills hon ska sova igen, hon verkar lite smått uttråkad. <3

bruna ben sommaren 2009 
(hade krypit omkring på golvet innan jag tog bilden, därav vitt på knäna) inte en droppe brun utan sol den här underbara sommaren, fick en fin färg av solen utomhus. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback