onsdag 14 oktober

10:45 Har nytt klivit upp. Åh så skönt att få sova ut.
Ska städa hela lägenheten idag tänkte jag, inte bara ytstäda utan städa lite nogrannare. Tänkte ta bilder på lägenheten sen och visa er hur det ser ut, kanske någon som inte vet det ännu.

Nu står Matilda i dagiskö, vi har tänkt att hon ska börja på dagis den 1/februari/2010. Hoppas det finns en plats för henne någonstans där vi önskat fram till dess.
Sökte ju till komvux i augusti tror jag det var, fick besked idag att jag inte får börja läsa där i höst iallafall. Så himla mycket folk som ska läsa där nu och dom ger ju platser till dom som behöver det mest vilket tydligen inte var jag den här gången.

Hela våran dator är full av inredningsbilder så jag tänkte visa er några av mina favoriter. Kanske att något av detta dyker upp i mitt hem i framtiden, beror ju på vad man har möjighet till.









Klicka på bilderna för större storlek

Hade problem med att ladda upp bilderna så mina absoluta favoriter finns inte med :( ska försöka fixa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback