fredag 16 oktober

Min älskling har åkt iväg till Kiruna ikväll :( Sitter redan här och saknar honom sjukt mycket.
Som jag skrev här på bloggen förra veckan så skulle ju Christoffer egentligen iväg till Kiruna igår och jobba där till torsdag nästa vecka men det blev ändrat. Nu ska han jobba där hela helgen och sen komma hem söndag kväll eller måndag. Stackars kille som redan jobbat en hel arbetsvecka. Så duktig man får vara som orkar.

Cissi var förbi hit tidigare idag med sin hund :) Så söt och snäll den var, även mot Matilda. Vi fikade lite och pratade allmänt om saker och ting. Trevligt!

Nu sitter jag hemma helt själv, eller ja Matilda sover nu. Hon var verkligen jätte trött så jag fick lägga henne lite tidigare ikväll.

Hittade dessa underbara tofflor som man kan värma i micron på internet nyss, skulle verkligen passa mig perfekt som alltid fryser om fötterna. 289kr på www.bluebox.se . Finns i färger rosa och vit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback