tisdag 24 november. 1 månad kvar till Julafton

Vilken härlig tisdag det är idag. Iallafall för mig. Har precis lagt Matilda i sängen så hon får sova en stund.
Senare ska jag nog iväg och köpa sockar åt mig, förstår inte var alla mina sockar tar vägen? Är verkligen dålig på att hålla ihop paren.

Vi var ju ut och åt på Waldorf igår. Maten var jätte god men sällskapet var snäppet bättre, verkligen mysigt att få gå ut och äta med min älskling. Notan blev 500kr, huvva. Det måste vara det dyraste vi ätit ute någonsin.

Förrätt: Ostgratinerad vitlöksbröd med aioli 46kr/st
Varmrätt: Ryggbiff med bea-sås tomatsallad & pommes frites. 175kr/styck
Dricka: Coca-Cola 50cl 29kr/styck

Jag och Christoffer fick ett recept på lyxmuffins förra veckan så nu har vi bakat dom. Gud så goda!!! Ska göra dom till kalaset då Matilda fyller år.  


Lite julpynt har dygt upp hemma hos oss nu. Första advent på söndag & exakt 1 månad kvar till Julafton idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback