söndag 29 november

Nu tickar klockan, den börjar bli en hel del och jag är väldigt trött. Ska bege mig mot sängen nu tänkte jag.
Har sålt gåstolen som jag la ut på blocket tidigare idag. Skönt att bli av med den så fort.

Ni vet Matildas nya fina rosa tröja som jag köpte för ett tag sedan? Den med fina knappar. BORTA, spårlöst försvunnen är den. Åååh jag som gillade den så himla mycket. Bjuder på några bilder på tröjan här nedan





God natt & Sov gott....
Hoppas alla haft en bra första advent. Min: helt okej

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

sv; tack själv:D din blogg är oxå jätteintressant! :))

2009-11-30 @ 16:28:52
URL: http://ooliivias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: tackar! :)

2009-11-30 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback