måndag 23 november

Har inte bloggat på några dagar nu. Har faktiskt inte haft tid till det. Men nu ska det bli som vanligt igen. Jag lovar!

Ikväll ska jag och älskling ut och äta middag på Waldorf. Vi ska fira en speciell liten grej som gjort oss väldigt glada.
Matildas farmor & farfar ska komma hit och vara med henne medans vi är borta. Kul att få göra något mysigt tillsammans ibland.


Jag tog ju svinsprutan förra veckan, i torsdags. Mådde lite dåligt, var yr och svettades dagen efter men sen har jag bara varit öm i armen, har inte kunnat sova på den. Skönt att slippa dom värsta biverkningarna.

Min pappa sa något väldigt bra: -Ju sjukare du blir av att ta vaccinet, ju sjukare skulle du ha blivit av riktiga svininfluensan. Undrar om det är sant? Min pappa mådde personligen jätte dåligt av vaccinet i 1 vecka så tur att han tagit den isåfall.

Våran lilla tjej ligger och sover just nu. Skönt att hon är utvilad när farmor och farfar kommer.
Själv har jag duschat alldeles nyss så nu är man ren och fräsch igen och redo för en middag på restaurang. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback