lördag 28 november

God morgon god morgon....

Matilda vaknade 08:20 idag så allt för lång sovmorgon fick jag inte men det gick bra att kliva upp ändå. Min mamma kommer hit idag, vid 12-tiden tror jag. Hon ska sova över här till imorgon så nu har jag kvällen fri om jag känner mig på humör för att hitta på någonting. Återstår att se hur det blir.

Matida ska till Christoffers föräldrar vid 15 tiden idag, hon ska vara där en stund och hälsa på Amanda som kommit och hälsat på från boden.


VIKTIG INFORMATION!
Matilda har tagit sina första steg igår. Hon gick 4-5-6 steg utan att hålla i sig någonstans. Känner mig riktigt stolt :) Vi hade ett avtal jag och Matilda. Hon skulle ta sina första riktigt steg innan hon fyller 1 vilket hon gjort nu, åh så roligt. Nu är det bara att vänta på att hon börjar springa omkring här hemma.

<3

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kul att hon börjat gå omkring nu :)

Varnar dig bara att hon kan bli svår att hålla reda på xD

Jag blev lika stolt då kevin tog sina första steg men nu är han ju som en virvelvind i hemmet! :)

Sjukt söt är hon också!



Ha det bra!

2009-11-29 @ 00:48:27
URL: http://camo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad kul att hon börjat gå omkring nu :)

Varnar dig bara att hon kan bli svår att hålla reda på xD

Jag blev lika stolt då kevin tog sina första steg men nu är han ju som en virvelvind i hemmet! :)

Sjukt söt är hon också!



Ha det bra!

2009-11-29 @ 00:50:29
URL: http://camoo.blogg.se/
Postat av: Camilla

blev lite fel första inlägget xD skrev fel bloggadress. Du kan ta bort det istället! :P haha. Sorry ^^,

2009-11-29 @ 00:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback