tisdag 12 maj

Jag och Matilda har varit till wika möbler idag igen. Vi gick på en långpromenad för att det var så fint väder, nu är det dock molnigt igen :( 
Vi har fått en ny köpare på soffan, en kille tror jag de är den här gången. Han skulle fixa ett släp och sen komma och hämta den. Vi får väl se om vi har bättre tur den här gången. hoppas det!
Matilda somnade precis, hon var väldigt trött så jag passar på att skriva ett inlägg medans det finns en stund över. Jag tror Christoffer måste jobba över idag igen så jag har ingen aning om vad jag ska göra för middag?? Typ makaroner och köttbullar eller något sånt enkelt.
Hoppas soffan blir såld iallafall, vi får ju våran nya soffa imorgon :) hoppas jag blir nöjd. Kommer ju knappt ihåg hur den såg ut.


Christoffer, älskling, Jag älskar dig så otroligt mycket <3 Jag finns alltid här för dig. Glöm aldrig det!


Kommentarer
Postat av: S

min mobil cp-a upp sig totalt igår. fick 5st sms av dig (samma) eller skicka du så många?

vi tänkte iaf försöka komma någon gång mellan 28maj-18juni.. så när passar de bäst för er?

tänkte stanna typ en tors-sön. vore kul om ni kom efter och hälsa på här =)

2009-05-12 @ 16:36:08
URL: http://carpediem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback