tisdag 2 juni

Snacka om att man kan vara uttråkad ibland. (dom som känner mig måste tro att jag är knäpp som alltid ska hålla på med nånting här hemma, men så är det när man är mammaledig och hemma alldeles för mycket)
Jag har som precis tapetserat fondväggen i vardagsrummet. Typ bara för att. Vi hade tapeter hemma som vi hämtat gratis från bofonden hos lulebo. Det blev helt okej faktiskt, ingen rolig tapet men den duger, var lite trött på den gamla och samtidigt blev det lite ljusare i vardagsrummet vilken är toppen.
Nu pratade jag precis med älskling som blev glad att jag tapetserade själv så han slapp göra det. Ska börja laga mat så vi kan äta när han kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback