måndag 22 juni

HEEJ, nu är jag hemma igen. Kom hem igår. Åkte hem med tåg med Matilda i egen sovvagn, riktigt skönt att inte behöva dela kupé med någon annan. Hade kanske varit billigare att flyga? 2002kr. Men kändes som att det var lättare att åka natttåg när man har ett litet barn med sig. Man får ju sova skönt hela natten och är framme morgonen därpå. Matilda sov nästan hela resan eftersom vi åkte kl 17:45 och var hemma 11:45. Tågen var så fullbokade så vi fick åka hem tidigare än väntat för att inte bli där nästan hela den här veckan också. 
Hade en otrolig lägtan efter min älskling när vi var där nere. Så skönt att träffa honom igen, har saknat honom såå mycket <3
Lite kort om resan:
*bilresa ner 14½ timme.
*Åt middag i sundsvall på max, gott!
*kom fram kl 21:30 så vi åkte till vänersborg med min kusin direkt och la oss och sov.
*lite promenader hann vi med också
*shopping i göteborg
*hemmakväll/filmmys med Sanna
*Midsommar-middag-fest hos min faster
*shoppat i köpcetrumen i överby
m.m

Ska sätta mig ute på balkongen och sola lite nu. Lägger in bilder lite senare idag..

Kommentarer
Postat av: sanna

oh, din fjant ;)

ja, tar bort den..

MEN inge bilder på mig då :P

2009-06-22 @ 15:48:14
URL: http://carpediem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback