onsdag 1 juli

God morgon.
Imorgon kommer mina kusiner från södra sverige. Ska bli riktigt roligt att träffa dom igen fast det bara var 2 veckor sen jag var ner dit. Matilda sitter i mitt knä nu och försöker förstöra för mig när jag skriver, sötunge <3 Christoffer har börjat jobbet klockan 04 i natt så han kommer hem vid 13 idag. När han kommit hem ska vi iväg och titta på fläktar, kul? nej kanske inte men väl behövligt, det är hur varmt som helst att sova för oss.
Köpte en leksaks-hink med spade,kratta och några andra roliga saker på ÖoB igår, 19:50kr. Matilda gillade den jätte mycket. Hon är så underbar<3 Vad skulle mamma göra utan dig..
Nu ska jag klä på henne och gå ut på en promenad.


Mammas älskling som leker med sin nya leksaks-hink

vi fick besök av Sara, Robin & Leon igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback