fredag 17 juli

Nu har jag ganska nyss kommit hem efter en massa krångel att få Matilda till sin mormor. Bussarna går ju så sjukt dåligt på sommaren så det är ett evigt väntande. Min buss från g-stan var sen så jag missade bussen till örnäset inne i stan, promenerade dit istället. Väl där så fick jag vänta 30 min på nästa buss och sen 20 min i stan igen för att ta bussen hem. Träffade Mikkan inne i stan så jag pratade med henne tills bussen gick. Hon är i v.33 nu tror jag hon sa. Bebben har fixerat sig redan så den kan komma när som helst, men Matilda fixerade sig också i ungefär samma vecka och hon kom 2 veckor sent så man vet ju inte riktigt när dom kommer ändå. Tror dock inte hon kommer gå över tiden, men det är ju bara en gissning. 
Linnéa satt på samma buss som jag hem så jag pratade med henne en stund också. Hon hade varit och jobbat på tunastrand där vi båda jobbade hela förra sommaren. Men nu är jag iallafall hemma igen och ingen sol ute(typiskt), hoppas den kommer fram snart igen. Christoffer kommer nog hem när som helst, så skönt att han får semester, det är han värd <3

Saknar Matilda (L) mammaälskardig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback