tisdag 18 augusti

Usch så mätt jag är, har precis lagat middag åt mig och ätit mig proppmätt. Matilda springer omkring i gåstolen just nu. Tog en bild på henne för en stund sen då hon fått tag i min sko. Skorna brukar ligga lite överallt i lägenheten numera.

Vi har varit till storheden en snabbis idag, köpte en sak jag behövde därifrån.
Julia ska komma hit lite senare idag/ikväll. Får se vad vi hittar på. En film kanske. 
Matilda har fått sin fjärde tand idag. Hon fick tredje igår och fjärde idag. Snart är alla tänderna på plats om det kommer en varje dag =) haha
Ska laga middag åt henne nu, hon börjar nog bli lite hungrig.
 
Rufsiga håret på söthjärtat efter en dusch i morse.

Brunt hår igen. Blev inte så nöjd men det blir bättre och bättre varje dag. "Ska inte färga håret brunt nå mer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback