torsdag 6 september

Jag och Matilda kom nyss hem från stan. For in dit för att kika på vinterkläder till henne. Hittade ett set med jacka & byxa som jag köpte.
Får prova jackan & byxorna hemma i några dagar och sen bestämma mig om jag ska behålla dem eller lämna tillbaka. (lutar åt att lämna tillbaka) 


Jessica och Wille har hunnit förbi hit tidigare idag. Väldigt trevligt såklart!

Imorgon är det fredag vilket betyder att Christoffer kommer hem över helgen. Får se vad vi hittar på....
På måndag börjar studierna igen. Äntligen!! Klar i december.









Beställde även hem namnmarkerings märken idag. (heter dom så? vette fan) 75st klisterlappar och 75st som man stryker fast på kläder.

Matilda Vikström + telefon nr står det på namnlapparna iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback