söndag 17 oktober

Då var det söndag kväll igen.
Jag och Matilda har badat ikväll. Min lilla tjej älskar verkligen det. Efteråt låg vi i hennes säng och sjöng sånger och busade ända tills vi var helt slut.
Nu sover hon, somnade på en gång precis som igår. Jag har nog den bästa tjejen man kan önska sig, men det har väl alla mammor och det är ju så det ska vara <3

I fredags sov Matilda över hos sin farmor och farfar. Jag hade idolkväll hemma hos mig tillsammans med min syster och kusin.
Igår for jag till min mamma när jag hämtat Matilda, vi åt middag där och efteråt for vi och hälsade på Carola och lilla Savannah. Kom hem vid 18:30 då lilltjejen somnade på en gång efter en hel dag utan sömn.

Nu lyssnar jag på musik och väntar på att min kära pojkvän ska ringa mig efter jobbet, 4 dagar kvar!! Sen blir det en långhelg med hela familjen samlad igen, härligt.







Kommer ni ihåg när jag sålde bort Matildas kuoma skor från förra året?
Sålde ju dom för 300kr på blocket och köpte ett par andra för 250kr (också på blocket)
Var dock missnöjd över att fodret var så nött invändigt. Köpte därför ett par helt nya när jag var i finland i veckan. 330kr kostade dom helt nya. Sålde dom jag köpte tidigare för 300kr på blocket direkt jag kom hem.
Slutsatsen är väl att hon har helt nya kuoma skor nu och jag har betalat 0kr för dom. Fick snarare 70kr extra.
Krånligt? -Aa, kanske men väldigt värt det just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Matilda och den bästa syrran man kan tänka sig <3//Kati

2010-10-18 @ 01:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback