fredag 5 november

Christoffer sålde skotern igår, väldigt skönt men samtidigt så har vi ingen skoter då.... inte för att det gör mig någonting men.

Jag ska åka iväg till stan snart.... med BUSSEN!!! :/ hmm, tugnt. Ska klippa mig där och sen åka till bensbyn för att förbli där till imorgon då vi ska hälsa på hos Anders, Carola och lilla Savannah och äta tårta.

Önska mig lycka till med klippningen. Brukar alltid lyckas bli missnöjd i några veckor innan jag vant mig.

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa. Och förresten, jag har skickat in min uppgift idag som planerat, finner inte ord för att yttrycka mig hur lycklig jag är att det är bortgjort nu.. UNDERBART

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback