måndag 3 maj

Har inte haft tid att blogga under helgen som ni kanske märkt men jag ska försöka blogga som vanligt nu i veckan.

Jag mår inte alls bra idag. Har mått illa och varit extremt trött hela dagen.
Matilda har äntligen vant sig vid att lämnas på dagis men nu blir hon istället ledsen när vi ska fara därifrån. Haha

Har suttit på internet och tittat på före, under och efter graviditetsbilder på magen. Kan se väldigt olika ut kan man säga.

under graviditet & efter

under graviditet & efter

under graviditet

& efter

2 veckor efter förlossning. En 17-årig tjej som inte trivs med sina bristningar efter graviditeten.
 
1½ dag efter förlossning. Måste verkligen säga att den här kvinnan ser otroligt fin ut efter så kort tid. Andra barnet dessutom!!! Helt otroligt.

jag under sista tiden av min graviditet


Alla utom bilderna på mig är tagna från google och föräldrasidor där alla personer själva lagt ut bilderna på sina magar för att visa hur olika det kan se ut.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Hittade du bilderna på min mage på google? Vad sökte du på isåfall?



3&4 bilden

2011-05-25 @ 01:22:34
URL: http://anjjelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback