måndag 24 maj

Då var den måndag och en ny vecka igen. Mulet och +10 grader ute.

Christoffer åkte iväg till Gällivare igår :( Han ska jobba där fram till fredag. Saknar honom redan <3
Matilda är på dagis nu. Jag ska plocka fram studierna och börja plugga.

Imorgon får jag förhoppningsvis pengar för första gången sen jag började plugga. Allt tar sån tid. 3 månader har jag fått vänta.

HELGEN SOM VARIT:
Fredag: Jag och Matilda var till stora lekparken med Emma och William. Nu har William har lärt sig att gå utan stöd. Senast vi sågs kunde han bara ställa sig mot saker. Så härligt när dom små lär sig nya saker.
På eftermiddagen lämnade vi Matilda till sin mormor och åkte själva iväg till Christoffers föräldrars stuga.

Lördag: Var i stugan fram till klockan 15 då vi hämtade Matilda från sin mormor. Sov i Bensbyn till på söndag.

Söndag: Åkte hem till Gammelstan igen. Vid 17 åkte Christoffer iväg till jobbet och jag & Matilda gick till lekparken.




Samtliga bilder från fredagen med Emma och William


Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Hoppas ni hade trevlig helg.. vad ska ni hitta på i veckan? :) Det är dåligt väder men om ni skulle vilja hitta på något så skulle det vara kul :)

2010-05-25 @ 10:44:02
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback