fredag 28 maj

Jag har varit iväg till stan idag. Köpte mig ett par skor vilket jag behövde. Har använt mina träningsskor ett tag nu. Köpte även ett par solglasögon till mig och ett par skor till älsklingen min.

Solglasögon

Dessa jordgubbar ska ätas ikväll tillsammans med gott vin.


Christoffers nya skor från Fred Perry.



Mina nya skor från Lacoste.

Har frostat av frysen idag. Det var första gången sen vi flyttade hit 2008. Mammas tjat har lönat sig till slut.
Matilda ska hämtas klockan 15 och efter det ska vi mest troligt till lekparken med Jessica och Wille.

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lacoste vita skor har jag också kollat på.. :P

2010-05-28 @ 18:34:04
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback