torsdag 25 mars

God morgon!!

Matilda klev upp klockan 05:45 idag så vi har hunnit bada, äta frukost och fixat i ordning lite saker här hemma.
Tänkte gå ut på en promenad lite senare, verkar vara underbart vårväder ute idag igen.
Matilda ska fara på dagis först på måndag, hon ska få bli helt frisk innan hon far dit för att undvika att hon blir sjuk igen.

Matilda har verkligen blivit trotsig på sistone, här kommer några exempel på det: 
*Hon "grinar" så fort man tar bort någonting ifrån henne utan att hon vill det.
*Hon sätter sig ner på golvet och vill välta omkull sig, typ göra illa sig själv men hon vågar inte riktigt vilket kanske är lite bra.
*Hon slår sig i huvudet med handen ibland och ställer sig mot väggen och slår huvudet mot väggen.
Hon gjorde 2 av dom här sakerna i morse vilket gjorde mig orolig så jag läste lite forum om barn på internet och där har många varit med om samma saker. Det går oftast över när dom kan börja prata och tala om vad dom vill istället för att visa det med ilska och trots. Vi får hoppas det stämmer :)

Nu ska jag klä på mig och sen ska vi fortsätta lyssna på vår barnmusik och dansa lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback