tisdag 30 mars

Har precis fått i mig lite lunch, spagetti & köttfärssås.
Har pluggat hela tiden sen jag lämnade Matilda på dagis. Tänkte fortsätta igen efter att jag bloggat ett litet inlägg.

Fick tillbaka min första inlämningsuppgift igår. Blev glatt överraskad eftersom jag gjorde arbetet efter vad som krävdes för betyget G men fick VG. Hade så fullt upp förra veckan så det kändes som att det skulle gå riktigt dåligt. Härligt att det kan gå bättre än väntat ibland också =)
Håller på med uppgiften som ska in nästa vecka just nu eftersom jag gjort bort veckans uppgifter redan. Så skönt att ligga före i tidtabellen, vi får hoppas på bra betyg nästa gång också.

Sötnosen i morse i sin morgonrock som hon fick i julklapp av sin gammelfarmor- och farfar. Hon tuggar på godis som hon hittade under vardagsrumsbordet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback