onsdag 9 juni

Igår sålde jag bort en av mina ryamattor. Den gröna som jag tidigare tänkte ha i Matildas rum men när vi köpte nytt golv till hennes rum så ville jag inte täcka det med en stor matta. Emma behövde en ny grön matta till hennes vardagsrum så det var ett perfekt tillfälle att sälja den till henne.
Hoppas den passade som hon tänkt sig i vardagsrummet.

Jag ska äta lunch nu, sen fortsätter jag med uppgiften som ska in på fredag.
Matilda hämtas klockan 15 som vanligt och Christoffer kommer hem strax efter 16.

Här har ni en bild på den gröna mattan. Provade den i vardagsrummet igår innan jag sålde den.

Vita mattan som jag har i vardagsrummet just nu. Den börjar bli rätt smutsig (syns inte på bild).
Funderar på att köpa en svart glansig ryamatta nästa gång och införskaffa ett vitt bort?? Hmm, blir det för svart med en svart matta, vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

Jo det vart jätte fint och är super nöjd med mattan! och jag skojjar inte XD om du säljer något annat så bara medela. Tror det skulle bli snyggt med svart glansig matta hos er, den ljusar ju upp lite när den är glansig Annars kan du ju satsa på en färg :P

kram

2010-06-09 @ 20:04:16
URL: http://emmasdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

absolut inte om du sätter ett vitt bord:)

Vi har ju "nästan" svart soffa, svart rya o vitt bord, tycker det funkar alla tiders ;)

2010-06-11 @ 08:48:33
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback