måndag 21 juni

Har varit usel på att uppdatera förra veckan men nu är det en ny vecka så vi gör ett nytt försök och hoppas på fler inlägg.

Helgen
I fredags
hade Christoffer fest med jobbet. Jag for till min kusin under eftermidddagen. Senare på kvällen gick vi ut på AllStar tillsammans med Christoffer och andra vänner.
I lördags hämtade vi Matilda från sin farmor och farfar i Bensbyn. Resten av dagen var ganska lugn.
Igår var vi en sväng till storheden och Bensbyn. En ganska lugn dag för våran del.

Matilda är på dagis nu och jag har pluggat mest hela dagen.
Gjorde färdigt middagen precis eftersom jag inte hinner senare. Currykyckling med ris blev det.

I veckan är det midsommar.. ser fram emot det.
VAD SKA DU GÖRA I MIDSOMMAR? KOMMENTERA...

Matilda fick en alldeles egen gräsklippare igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback