måndag 21 juni

Jag har sålt min Teutonia spirit s3  =( Känner mig lite smått deppig nu eftersom jag inners inne "älskade" den där vagnen.

Nu har iallafall Matilda fått sig en enkel vagn som troligvis blir den sista eftersom jag inte bryr mig speciellt mycket om dessa enkla tråkiga sittvagnar.

En BRIO RACE blev det. En 2010-års modell på barnens hus.

Anledningen till att jag sålde bort Teutonia vagnen var att den ännu är värd pengar och jag känner mig inte i så stort behov av en vagn överhuvudtaget. Använder vagnen ytters sällan numera. BRIO vagnen gör sin uppgift dom gånger vi behöver en vagn. Den duger ju gott och väl kan man säga.

:( :( :( :( :(


"gamla vagnen" som nu är borta


Fick ingen bra bild på den nya vagnen... men detta får väl duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback