torsdag 8 juli

Imorgon fyller jag år. Ser mest fram emot allt trevligt besök vi får under dagen, och presenterna förståss.
På lördag blir det födelsedagsfest hemma hos oss.

Matilda gjorde illa sig på riktigt idag. Hon slog i hakan i toastolen och bet sig i tungan så det blödde hur mycket som helst. Hela hennes mun var full i blod och det rann överallt. Fick panik så vi åkte till vårdcentralen där vi fick hjälp direkt.
Det slutade blöda och dom sa att det läker av sig själv....
Lite tur i oturen att det gick så pass bra, inga skadade tänder utan bara ett jack i tungan, ca 1,5cm :(
Stackars liten <3

Körde Christoffer till stan nyss, han for iväg med några vänner till klubbviken. Ska hämta honom vid 01.

Nu måste jag plugga eftersom jag slöat hela veckan då Christoffer haft semester. Wiiie, superkul!!!

Imorgon bjuds det på smörgåstårta, jordgubbar och glass.


Köpte en ny byrå till hallen igår. Sålde bort den gamla eftersom jag var less på ekfärgen. Sålde både ekbyrån och gamla soffbordet till en och samma person så jag betalade bara 100kr för den här byrån + pengarna jag fick för det jag sålde.


Kommentarer
Postat av: Emma

hej, jag kan inte komma imorgon men på lördag kommer jag förbi en sväng :) Låter det bra??:)

2010-07-09 @ 00:14:04
URL: http://emmasdiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin byrå och fin tapet men byrån ser lite felplacerad ut!!!!

2010-07-13 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback