torsdag 25 februari

Har varit hemma med Matilda hela den här veckan, blir även hemma imorgon eftersom hon fortfarande är jätte dålig i magen. Min stackars lilla tjej<3  
Ringde vårdcentralen i förrgår men dom kunde bara tipsa om att ge henne massor av vätska, majsvälling istället för fullkornsvälling, blåbär och andra frukter. Går det inte över av det så får vi kontakta dom igen vilket blir aktuellt efter helgen om inte hon är bättre. Vi håller tummarna så att lillen blir bra snart.

Har var iväg och handlat mat idag. Nu är kylen&frysen proppfulla med mat, underbart :)

Nu ska Matilda få sova en sén lunch, sen får vi se vad vi hittar på...


Äntligen lite vårkänsla med lila tulpaner i köket.


Lånade Emmys TRESemmé shampoo för ett tag sen och tyckte den verkade bra så jag tog mig råd att köpa en sån idag.

Blöjor Blöjor Blöjor, går åt rätt mycket i min lilla familj just nu.



Hyrde den här filmen igår. Tyckte det var en mysig romantiskt komedi, värd att se 1 eller 2 ggr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback