måndag 15 februari

Hoppas alla har haft en bra ALLA HJÄRTANS DAG igår.

Första dagen på Statsöns Förskola avklarad. Ska vara där fram till sista april om inget annat sker.
Från och med nu ska Matilda alltså vara på dagis mellan 08:30-13:30 mån till fre eftersom jag jobbar 9-13.

Det var första långa dagen på dagis för Matilda idag, gick jätte bra. Hon sov när jag kom och hämtade henne. 1tim & 40 minuter hade hon sovit, kändes riktigt hemskt att behöva väcka henne men hon blev väldigt glad av att se mamma igen iallafall :) Sötnos <3

Ikväll har jag möte i stan. Ska bli rätt skönt att komma iväg någon timme måste jag säga. Efter det blir det inte många knop.

Min kusin Erik har flyttat upp till luleå i helgen :) Måste absolut höra av mig snart så vi hittar på något.  

Här får ni lite nya inredningsbilder, var ju ett tag sen jag bjöd på det.

Bastu, ja tack!!

Gillar den rosa tapeten med stjärnor på.

Hur härligt sovrum är inte detta?


Väldigt tjusigt utan kablar som syns.

Kommentarer
Postat av: Piinky

hej marlena =) hoppas du hade en bra alla hjärtans dag/ kusin Anna

2010-02-16 @ 01:33:53
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: sanna

Vad roligt att du fått jobb! :) hur trivs du?

och hade du ett bra alla <3-dag? känns som att de va längesen vi pratade nu.



hoppas ni har de bra! puss

2010-02-18 @ 22:07:10
URL: http://mbsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback