fredag 19 februari

Nu är första jobbveckan avklarad, blev sjuk igår så jag har varit hemma tors & fre. Rätt vanligt att man blir smittad av alla barn innan man vant sig vid alla baciller på dagiset. Vi tar nya tag på måndag igen och hoppas på en bättre arbetsvecka.  

Lilla Matilda är också sjuk. Hon är dålig i magen, snorig och väldigt hängig. Har laddat medicinskåpet med alvedon & nezeril så vi får hoppas att hon blir bättre snart.

Utöver alla sjukdomar i min lilla familj så är allt bra. Har kommit fram till att jag ska börja träna på Nautilus i Gammelstad, har blivit av med ALLA mina muskler så jag orkar knappt någonting längre. Är helt övertygad att jag kommer må bättre av att träna kroppen lite, har ju inte rört en vikt sen jag födde Matilda så det börjar vara dags att ta hand om sig själv lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback