fredag 6 augusti

God morgon.

Vi har köpt en ny bil nu
Jag och min pappa bilade ner till gävle i onsdags och kom hem på torsdag morgon. 1400km fram och tillbaka med pauser på sammanlagt 1½ timme under hela resan upp och ner.
Pappa körde hela vägen ner och sen åkte vi var sin bil upp igen. Fattar inte hur han orkade, mitt ben höll på att dö till slut. Ingen körställning var skön men vi tog oss hem iallafall.  Dock väldigt trötta, själv hade jag pysslat på hela dagen innan vi ens for iväg så det blev 26 vakna timmar innan man fick sova igen.

Lägger in bilder på den "gamla" respektive nya bilen.
Den nya bilen är en Saab 9-5 aero med 250hästkrafter. Icke kombi. Svart halvskinn inuti bilen i toppskick osv......

Idag: Köp av bröllopspresent
Imorgon : BRÖLLOP!!

Bilen vi hade:

Bilen vi köpt:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback