torsdag 10 september

God kväll allihop.
Är så in himla trött alltså! Matildas mormor har varit här hela dagen så jag har traskat omkring på stan i flera timmar i hopp om att hitta höst/vinter/vår skor men icke. Känner mig lite friskare idag igen, har inge feber ikväll heller.
Älskling är ute i Marcus stuga nu, dom dricker varsin folköl och bastar, gud så skönt. Speciellt när jag sitter här och fryser. Han kommer hem vid 13-tiden imorgon, dom ska upp och jaga kl 04.
Kan sitta i flera timmar och titta inredningstips på internet, speciellt på en sida som heter styleroom. Nu har jag äntligen skaffat mig en egen användare och lagt ut bilder från vårat krypin. Ta dig en titt : http://www.styleroom.se/users/Matildasmamma KOMMENERA GÄRNA!

Orkar inte sitta här längre, är alldeles för trött. Nu blir det tv en stund och sen en träff med john blund. (Sanna skrev om John Blund tidigare på sin blogg, det lät så sött så jag var tvungen att sno det. Hoppas det är okej)

Sov gott

Matilda, kan inte finna ord som förklarar hur mycket du betyder för mig //Mamma

Kommentarer
Postat av: ida

Så söt liten tjej ni har :)

2009-09-11 @ 20:31:15
URL: http://idakettil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback