tisdag 29 september

Nu är vi tillbaka hemma igen. Har varit iväg till stan som jag skrev tidigare. Nu är allting fixat. Jag behöll dom svarta skorna och lämnade tillbaka dom vita.

När vi var in på barnens hus gav jag en leksak till Matilda så att hon skulle få hålla i något medan vi gick omkring på affären. Tror du jag fick ta bort den ifrån henne sen? NEJ, jag fick köpa den åt henne. Haha sötgumman. Kostade bara 49:50 så det var ju skitsamma, men lite kul ändå. Den är fylld med vatten eller liknande så den är väldigt mjuk & go att hålla på med, tyg gummi utanpå.







Lite tvål, godis & ljus fick följa med hem från Dollar Store.

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

HAHAHAHAHA FYFAAAAN VILKEN JÄVLA MASK! Den vill fan JAG ha!! Gissa vilka som kommer att slita i den där när jag är hos dig igen? hHAAHAHAH `=D OOOH VAD SÖÖÖÖÖÖÖÖT!

2009-09-30 @ 15:16:48
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback