onsdag 16 september

Jag & Matilda har varit hemma hela dagen idag. Vi gick en snabb promenad till affären och köpte en micropizza åt mig och 6 burkar barnmat åt Matilda, 10 kr rabatt när man köpte 6 st.

Har dammsugit överallt här hemma, dammtorkat nästan överallt och ställt i ordning allt som var där det inte skulle vara. Matilda har blivit så duktigt på att hjälpa till....... att stöka ner! Hon river ner allt i sin väg och tar med sig de nånstans i lägenheten.
Nu ser hon ut att behöva lite välling, ska göra i ordning en flaska och lägga hon i sängen

3 min senare
Då var det gjort, nu ligger tjejen i sängen och äter sin favoritvälling

Igår kväll var jag, älskling & Matilda iväg till bensbyn en jätte snabbis. Innan det for vi förbi på stan och köpte en jacka. Detta ingick i det jag kallar för mina utekläder när vi ska ut till stugan/skogen. Den är ju rätt snygg så jag kan även ha den hemma såklart. Tog kort på den idag så ni också får se hur den ser ut.

Den här jackan var verkligen ett fynd.
Ord pris: 3995kr
Rea pris: 1495kr
Vi fick 200kr rabatt på reapriset också! 1295kr blev det slutliga priset. Det är ju fortfarande en dyr jacka tycker jag men kommer kunna ha den väldigt länge och det bästa av allt är att den passar på Christoffer om jag blir less på den framöver, han har nog inget emot att ärva den av mig :) Det har han gjort tidigare med andra kläder som även passar en kille.




Kameran har blivit konstig för tillfället så den ser jätte ljus ut på bild men som ni kanske förstår så är den inte grå i färgen utan svart.


Snygg blå färg inuti jackan.

Sötungen leker i sitt rum. Bilden tagen tidigare idag.

Igår kväll efter duschen, också sämre kvalitet på bilden :/



Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Jackan var jättefin, roligt att fynda! :)



Sv: Tack, vad glad jag blir :) Jag har en Canon EOS 350D.

2009-09-16 @ 15:59:31
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Jackan var jättefin, roligt att fynda! :)



Sv: Tack, vad glad jag blir :) Jag har en Canon EOS 350D.

2009-09-16 @ 15:59:32
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback