måndag 28 september

Äntiligen har vi sålt våran gamla barnvagn, Emmaljuga City Crossen. Tog ett tag innan rätt köpare dök upp men dom där barnvagnarna blir alltid sålda till slut. Skönt med extra pengar, ska bara ta mig till banken och föra över pengarna till mitt konto istället. Även babygymmet blev sålt ikväll eftersom Matilda växt ifrån den nu.
Älskling var nyss iväg till affären och köpte en dricka åt mig, så sött av honom. Matilda har lagt sig för natten.

Matildas mormor har varit här idag mellan 12-16 idag så jag smet iväg till stan en sväng. Köpte ett linne från Gina Tricot 99:- och en tröja från Stadium 299:-


Egentligen for jag iväg till stan för att köpa mig ett par skor som jag behöver. Mina är helt sönder (dom jag gillar bäst). Dom följande 2 paren köpte jag, vet bara inte vilket par jag ska behålla? Dom vita, dom svarta eller båda två.....




Igår badade Matilda skumbad med sin pappa. Hon älskar verkligen det.


<3


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Behåll de svarta : ) De är lite mera höstliga och så blir inte dina fötter så blöta när snön börjar komma :) klacken vänjer du dig med ju =)



Fina bilder som vanligt :)

2009-09-28 @ 19:35:30
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback