fredag 25 september

Då var den efterlängtade fredagen här igen. Underbart!!
Har precis lagt Matilda i sängen så nu ska hon få sova en liten stund. Sen ska vi ut på en promenad, ska hämta 2 nya trisslotter från Ica då jag vann 50kr på den jag köpte igår.
Ikväll blir det utgång med bara tjejer, ska bli riktigt kul. Vet bara inte vad jag ska ta på mig för kläder, det får lösa sig sen.

Vi har haft gråa heltäckande mattor ute på balkongen under sommaren, superbra när man annars har betonggolv som är iskallt. Har plockat in dom nu för att man inte är ute där nå mer. La in en bit av mattorna i hallen, får väl se om jag ska ha det så eller om jag ska slänga in dom i skrubben till nästa sommar.

Sötnosen Matilda i sin nya tröja.


Mumsar på päron.

Gråa mattan Vad tycker du: Ska jag ha den där eller plocka bort den? Kanske ha den utan lilla svarta mattan på?

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till william

Vet inte men det skulle kanske vara bra att ha mattan. Snart är de ju vinter och kanske fasnar snö i skorna? beror på vad för skor ma har ;D Va söt tröja ;D hon passar jätte bra i ljus rosa kläder.

2009-09-25 @ 11:25:58
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback