fredag 25 september

Har nyss ätit en Billys pizza som jag köpte från affären tidigare. Matilda har fått i sig lite välling. Trisslotterna är oskrapade ännu, hoppas det är en storvinst i någon av dom ;P Min största vinst på dom lotterna är 250kr hittils.

Vi gick en sväng på Wika Möbler när vi var ut på en promenad. Gud så fina saker dom fått in nu, jag kände mig som Ett Barn I En Godisaffär när jag gick omkring där. Köpte ingenting men ville ha ALLTING. Får önska mig saker i julklapp, det är ju inte så länge kvar dit. Mindre än 3 månader och då är våran lilla tjej över 1 år gammal.
Tog massor av bilder med mobilen som jag kan visa.... (dom trodde säkert jag var knäpp som gick omkring och tog bilder, om dom nu såg det vilket vi får hoppas att dom inte gjorde)

Riktigt häftiga lyktor med en lampa i.

Så underbart söta ljushållade. Älskade verkligen dom!

Skulle behöva en godis-skål, vi har ingen utan äter alltid från en vanlig tråkig skål.

Så fin med ett rosa ljus

Gillar den vita vasen med 3 stycken söta blommor

En äkta sån lampa som jag själv försökt göra. Var sänkt till hela 9995kr. Huvva så dyrt.

Tycker "tygerna" är riktigt läckra men en fatboy vore alldeles för stor för våran lägenhet.

Fina vita ljushållare

Godisskål kanske..

En sån här önskar jag mig till Matilda i julklapp så hon kan mysa i den och se barnprogram. Antingen den ljusrosa högst upp till vänster eller en svart i samma tyg(typ skinn) som den rosa.


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till william

Va snygga saker.. har aldrig varit in på den affären men känner att man måste ju fara dit och kolla när man är i luleå ;D

2009-09-25 @ 15:09:05
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback