torsdag 22 oktober

Min kamera har gått sönder. Skärmen har lagt av, helt svart är den bara även om man ser att kameran är påslagen. Inga bilder går det att ta heller :'(
Om inte den börjar fungera igen så måste vi ju köpa en ny kamera. Snart fyller ju gumman 1 år och julen närmar sig så en kamera är ju ett måste!
Vi får väl se vad som händer.... men här är en kamera som jag är lite intresserad av. Samma märke eftersom jag inte vill ha något annat, har varit jätte nöjd med den jag har.
Den finns i 5 olika färger. Rosa, svart och silver tycker jag bäst om.




Nog om kameran.
Vi ska åka till Marcus stuga ikväll (en kompis till Christoffer). Ska basta och ta det lugnt, imorgon bitti ska jag följa med dom ut i skogen och jaga. Jag ska väl bara gå brevid och vara tyst tror jag. Fika lite ute i skogen och sånt där mysigt!!

Min mamma har varit här under dagen, hon ska börja åka hemåt nu. Älskling har varit ledig så han har varit i bensbyn och tvättat bilen och jag har varit i stan en sväng men hittade ingenting där så jag åkte hem.

Nu tänkte jag få i mig lite mat eftersom vi ska äta sén middag idag, typ 6. Ha en toppenbra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback