torsdag 1 oktober

1 Oktober idag.
Lite mysigt om någon frågar mig. 1,4 *C ute. Börjar bli lite kallt med sin vanliga vindjacka, längtar verkligen tills man får ta på sig varma vinterjackan som hänger i garderoben.

Grattis på födelsedagen LEON. Storpojken fyller 1 år idag. Vi ska fara dit och hälsa på och fika på fredag, ska blir riktigt kul, Sara ska höra av sig om tiden lite senare bara.
Hela våran familj hälsar grattis!!

Min pappa kom och hämtade Matilda nyss. Hon ska vara hos mormor idag fram till kl 18.
Jag blev sjukt konstig i kroppen igår eftermiddag, orkade ingenting. Satt bara på en stol i ca 30min och orkade inte ta mig upp, sen somnade jag i 1tim & 40min bara sådär. Tror att det är mina p-piller som spökar litegrann. Jätte jobbigt att känna sig så orkeslös. Får verkligen hoppas att allt skumt försvinner ju längre jag äter pillrerna, annars måste jag väl byta.

Saknar lilla gumman redan!!! Hon var ju så söt nu på morgonen också... Tur att hon kommer hem redan idag igen <3

Mina planer för dagen är inte så stora, ska vila upp mig. Möjligtvis baka muffins i brist på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback