tisdag 27 oktober

God morgon!

Igår kväll var vi iväg till OnOff och köpte en kamera. SAMSUNG ST550, den allra nyaste kameran med 2 skärmar. 1 fram & 1 bak. Supersnygg är den med 3,5" skärm bak och 1,5" fram som inte syns om du inte har den påslagen.
MEN tyvärr så är jag inte alls nöjd med den. Den tar kassa bilder och lever sitt eget liv ibland, min gamla tog bättre kort än den här. Därför ska jag fara iväg till storheden alldeles strax och byta den. Den här gången blir det en SONY. Inte alls lika snygg vilket är lite trist, men jag tror den tar 100ggr bättre bilder. Hoppas iallafall på det!! Det är en likadan kamera som jag har men 10 gånger nyare modell med mer finesser såklart.

Hoppas SONYn finns på lager och inga problem dyker upp när jag vill byta. Igår sa dom att det skulle gå bra iallafall.



Nu kommer pappa, ska kila iväg......


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har samsung kamera och gillar inte alls det märke eller huvutaget kameran som jag har nu. det är min andra samsung jag har nu men köpte den bara för den var billig för ca 2 år sen. Har velat köpa ny länge men väntar ett tag till. Tycker sony och nikon kamerorna är mycket bättre! :)

2009-10-27 @ 11:52:54
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback