tisdag 13 oktober

Om en stund ska jag iväg med bussen till stan och därifrån hem till min mamma för att lämna Matilda där. Hon ska ju sova över hos mormor till imorgon. Kommer sakna henne sjukt mycket som jag alltid gör när hon inte är med mig!
Själv ska jag in till stan sen, ska kika runt i lugn och ro idag istället när jag inte fick så mycket gjort igår när jag var dit.

Nu har hon äntligen somnat, tog typ 1½ timme från det att jag la hon i sängen. Hon har legat och pratat hela tiden och vägrat sova. Jag som ville komma iväg till min mamma hyfsat tidigt:) men det går inte som planerat alla gånger. Inte för att jag har så bråttom egentligen heller.

Ikväll är vi ju föräldralediga eftersom Matilda är hos mormor. Vad ska vi göra då? Skulle vara mysigt att göra något vi inte kan göra när hon är hemma.. Tips?

Ska städa lite här hemma nu när jag har tid över. Sängen står obäddad så jag börjar med den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback