onsdag 21 oktober

Jag är helt inne på att det är torsdag idag vilket känns blä när jag vet att det bara är onsdag.

Min mamma, pappa och syster var förbi hit och fikade för en stund sen. Trevligt värre att få besök av familjen. Min syster hade köpt en ny stationär dator från onoff på storheden så dom kom förbi när dom ändå var i närheten.

Pappa fixade symaskinen som varit lite halvsönder ett tag så nu har jag sytt en ny gardinkappa som ska hänga i toaletten under julen... Var såklart tvugen att hänga upp den och se hur det kommer se ut.

Nya julkappan


Gardinkappan som hänger i badrummet just nu.

En lite äldre bild på Matilda hemma hos sin framor & farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback