onsdag 14 oktober

Nu har jag städat klart här hemma, duschat, och gjort lite annat smått. Potatismos & grillkorv blir det till middag idag så jag har precis slagit på potatisen så dom hinner bli klara tills Christoffer kommer hem. När vi ätit ska vi iväg och handla lite fort och sen hämta Matilda <3 Åååh så roligt att hon ska komma hem igen. Gissa om jag längtar.

Har gjort den här "tavlan" om Matilda. Ska förstora den, skriva ut och rama in den. Sen sätta upp den på väggen i hennes rum. Så fint det kommer bli.





Har inte riktigt haft tid att ta kort här hemma idag men jag bjuder på några nya bilder iallafall.

Nu ska jag fixa lite småsaker innan älskling kommer. PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ni har jättefint hemma :)

2009-10-14 @ 17:44:17
URL: http://cissimannberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken fin lampa! :) Skulle själv kunna tänka mig en sån svart faktiskt. Hur mkt ska du ha för att göra?? :)

2009-10-17 @ 20:17:51
URL: http://saraelnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback