måndag 26 oktober

Har saknat bloggen lite när jag inte haft tid att skriva några inlägg. Är så van att skriva något varje dag nu så det känns som att något fattas när man inte gör det.

Nog om de, vi for iväg till Marcus stuga i torsdags, bastade och tog det lugnt på kvällen.
Klev upp 06:30 på fredag och for ut i skogen, Christoffer sköt 2 st harar:( Jag såg såklart inte på dom när dom var döda, blir så känslig av sånt, tycker det är synd om dom. 
I lördags for vi till Benbyn, sov där till igår.
Söndagen var ganska lugn, halva dagen i Bensyn och halva hemma.

Idag har jag inte planerat in något, ska försöka vara hemma hela dagen. Kanske en liten prommis men inte mer än så.

Christoffer fick ju lön i fredags vilket betyder att jag också borde ha fått det. Blev lite orolig när jag såg att pengarna inte kommit in på mitt konto. Trodde direkt att mina föräldadagar redan var slut.... det var dom inte utan pengarna kom idag istället.
Har faktiskt lite dålig koll på hur länge jag har kvar av mina föräldradagar men mest troligt året ut. Börjar bli lite spänd på vad som händer sen.

Ska busa med lilltjejen nu. Sen blir det frukost.






Matilda fick en jätte söt BARBAPAPA tröja av Anders & Carola när dom var förbi i lördags. Lite stor ännu men perfekt när hon växer lite till. TackTack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback