måndag 12 oktober

Då var det måndag igen. Känns faktiskt ganska skönt att ha en hel vecka framför sig.
-4,9*c var det i morse när jag klev upp, brrr vad kallt. I natt har det varit -8,6*c, kallast hittils för oss den här hösten. Vinterjackan har åk fram ur garderoben nu, den åker på när vi ska ut.

I lördags firade vi Linus och hans tjej som båda fyller 20 år. Grattis till er båda
Dom hade hyrt en lokal i stan där Linus föräldrar bor så vi var där fram till kl 00:00 och sen gick vi ut på AllStar en sväng. Vi for hem till Bensbyn redan vid 02-tiden. Matilda hade såklart sovit som en stock hela tiden vi varit borta, skönt det.

Nu ligger hon och sover, sen ska vi iväg till stan med min mamma. Ska på banken en snabbis och sen tänkte jag kika på julklappar till Matilda & Christoffer. Inte allt för länge kvar till julen nu.


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till william

ååh jag som längtar till julen =)

2009-10-12 @ 12:06:16
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till william

ååh jag som längtar till julen =)

2009-10-12 @ 12:06:27
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback