lördag 17 oktober

Idag har vi varit ut på en frisk höstpromenad. Jag var riktigt trött tidigare under dagen och kände mig helt orkeslös men sen tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad med Matilda och gud så klokt det var, känner mig 100ggr piggare nu.
Ikväll kommer min syster hem till oss, ska sitta här och se tv, prata och ha allmänt trevligt gissar jag :)
Förhoppningsvis kommer älskling hem imorgon, men senast på måndag, saknar honom sååå <3






Matilda som leker med gåvagnen. Alla bilder är från idag.

Nu sprang Matilda förbi mig med gåstolen precis, en vindpust med bajslukt kom efter henne så nu blir det blöjbyte ;) härligt.

Kommentarer
Postat av: sanna

sjukt söta bilder på matilda! :)

ni får komma hit snart =)



PUSS

2009-10-21 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback