lördag 10 oktober

Matilda ligger och sover nu och jag har klistrat mig fast vid datorn. Har klickat mig in på Nelly.com, så sjukt fina kläder dom har.

Igår var jag och Matilda hos min pappa över dagen, min bror och hans 2 barn Emma & Nelly var också där. Matilda lekte helt själv hela dagen utan att bli det minsta grinig, trodde hon skulle bli det eftersom jag glömde gåstolen hemma.
Hon ställer sig upp mot allting och är jätte duktig på att sätta sig på rumpan varje gång hon tappar balansen eller ska sätta sig ner. Skönt att hon förstår hur hon inte ska göra illa sig, det är ju en trygghet för mig så jag slipper känna mig orolig hela tiden när jag tittar bort.

En supersöt pyjamas 99:- och fina (vad heter dom?) 59:-/4st

My new love, så otroligt snygg den zebramönstrade klänningen är. Vill ha!!

Första klännigen med lite rosa vore skit snygg på sommaren när man är solbrun.


Gillar den här mössar skarpt. BAD HAIR DAY. Skulle passa mig varje dag.

Nu ska jag bädda sängen och fixa lite annat innan min lilla skatt vaknar igen.
Tänkte bara säga att jag längtar som tusan till julen nu. Julen finns i mina tankar varje dag numera! 75dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo men hon är verkligen söt, och hon ser så charmig ut på bilderna :)



Tack så mycket! :)

2009-10-10 @ 12:14:39
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback