torsdag 19 november

Brrrr, är så himla frusen nu. Har stått ute och köat i 1timme & 15 minuter, sen 40minuter inomhus för att få vaccinet. Nu är sprutan tagen iallafall, så himla skönt. Dock är min arm helt knäpp, lite bortdomnad (heter det så?).

Min mamma har varit hemma hos oss med Matilda medans jag varit i stan och tagit vaccinet. Skönt för Matilda att få stanna hemma istället för att stå ute i kylan med mig.

Tidigare i morse var Mikkan på besök hos oss, hon hade med sig sin 2½ månad gamla dotter, så liten och söt.
När hon for härifrån så for vi iväg till kalaset som vi var bjudna till i gammelstads bibliotek, det var väldigt trevligt. Tårta, kaffe, kakor och saft bjöd dom på. Matilda hade jätte roligt och jag tycker det är himla trevligt att träffa andra föräldrar med lika gamla barn som man själv har.


Matilda på biblioteket



Mikkans sötunge.

Kommentarer
Postat av: Sanna M

Hejsan^^ Tack för svaret på min kommentar! Du undrade vart vi bodde? Vi bor i lilla Åtvidaberg utanför Linköping, så tyvärr är Luleå ganska långt bort. Jag har bara inte viljat skriva det i bloggen. Ja, jag ska ta och spara din blogg med, alltid roligt med nya bekantskaper!

2009-11-19 @ 20:51:15
URL: http://tabubloggen.blogg.se/
Postat av: Sanna M

Du kan adda mig på msn istället, så blir det enklare att prata :) [email protected]

Töntig e-mail, jag vet, jag har haft den sedan jag var tolv eller något, haha.

2009-11-20 @ 11:59:02
URL: http://tabubloggen.blogg.se/
Postat av: Dessie

Kul att du tyckte att min blogg var fin =) Jo jag gillar din blogg, men vore roligt med en trevlig design så den ser lite mer bearbetad ut. Men jag gillar rosa så behåll det =D

2009-11-20 @ 12:08:37
URL: http://dessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback